De senaste dagarna

Idag var verkligen en härig vårdag, vädret på tipp topp, lite blåsigt och kyligt men annars sken solen och det var faktiskt helt okej att gå ute i T-shirt om solen sken på en!
 
Slutade tidigt, eller tio över två men det är väldigt tidigt för mig som kommer hem vid åtta alla andra dagar (utom fredag)... 
 
Gick dock in i en sömnvägg eller nåt för la mig i sängen vid fyra och sen vaknade jag inte förrän klockan sju... Typiskt mig att slösa bort värdefull pluggtid.
 
Nu har jag i alla fall gjort lite matte, pluggat engelska och gjort klart kemiläxan. Bara lite matte, svenska, fysik och samhällskunskap kvar nu då... NATUR JA. 
 
Inte bloggat på länge men har haft fullt upp med verkligheten. 
Spenderade hela helgen hos en kompis, blev introducerad till ostkaka, spelade lite spel (LoL, och nåt skjutspel) och mycket mer!
Vi såg även några filmer The Shining (usch för den...), Monty Python: The Meaning of Life (WTF) och lite av Valentine's Day (somnade i soffan, hehe) + en hel massa andra tv-program, haha! 
Men vart ute en sväng, hälsade på hästarna, hoppade studsmatta och "spelade" fotboll, jag tror jag sög på det sistnämnda... Jag och bollsporter = så långt ifrån bra man kan komma. 
 
Nu ska jag ta tag i det sista på matteläxan och hoppas det går bra för har verkligen inget tålamod när läxorna går dåligt... 
 
Ps. Bild tre är mycket godare än vad den ser ut att vara, det var lördagens frukost eller efterätt till frukost! Och detta var mer ett vardagsinlägg, handlar ju enbart om vad jag haft för mig det senaste, hehe!